הסוד שלי!

דמינו עיגול גדול מאוד. העיגול הכי יפה שראיתם עד היום. ונקודה זוהרת חמימה ומזמינה בדיוק באמצע של העיגול. הנקודה הזו היא נקודת ההצלחה.

כל האנשים בעולם רוצים להצליח.

כולם רוצים ורצים על מנת להגיע לנקודה הזו במהירות.

אבל אם תתבוננו סביבכם על מישהו שאתם מכירים מקרוב, נסו לדמיין אותו בתוך העיגול הזה, מאוד רוצה להצליח. לאן לדעתכם הראש שלו מופנה? לאן הוא רץ בפועל? נסו לחשוב על הקרובים לכם ומה הם היו עונים לשאלה זו כשהם מביטים בכם?

כמה פעמים חשבתם שאתם יודעים בוודאות היכן נקודת ההצלחה ואחרי מסע מפרך לשם גיליתם שרצתם בכיוון ההפוך בכלל?

היום אגלה לך איך להגיע לנקודה זו ואיך להיות חסינים לכל התנגדות בדרך לשם.

בשלהי שנת 2007 הסתיים מיזם בו הייתי שותף, המיזם הזה היה ריצה מטורפת לשום מקום. ולאחר שהסתיים מצאתי את עצמי עומד לבד בתוך העיגול הגדול צריך להחליט לאן להפנות את הראש שוב. לא היה לי כל מקור הכנסה וכל החלטה שאקבל תהיה גורלית עבורי.

לבסוף החלטתי להשקיע במיזם אינטרנטי. לבנות נכס אינטרנטי שיביא לי הכנסות גדולות באופן אוטומטי. הבעיה שלי הייתה שלא היה לי כסף להשקיע. הייתי נשוי עם 2 ילדים ללא עבודה שתכניס אפילו שקל בודד אחד.

הדבר היחיד שהיה לי הוא שמי הטוב בסניף הבנק שלי, ידעתי שאוכל לקבל אשראי מסויים גם ללא בטחונות. באופן זה הפכתי להיות המשקיע בעסק שלי (עם כסף שאינו שלי), בלי שהייתה לי תוכנית ב' למקרה שהמיזם לא יעבוד. את המשכורת למחייה משכתי בהלוואות מהבנק. רכשתי מיומנות חדשה של אקרובט בהתנהלות מול הבנק.

כל חודש החוב שלי גדל עוד קצת באופן עקבי עד שהגיע למאות אלפי שקלים לפני שהתחלתי להרוויח שקל אחד.

כל אחד במצב כזה היה נכנס לחרדה גדולה.

אבל מנקודת הראות שלי כל המצב שלי היה זמני, במוחי ומחשבתי אני כבר הגעתי להצלחה, הייתי שם כבר. בכוח האמונה ראיתי את עצמי אדם מבוסס ואת העסק שלי מצליח ומשגשג.

בדיעבד היום לאחר שהחזרתי את כל החובות שלי ובניתי נכס שמניב עבורי ועבור לקוחותי שפע בכל מובן אפשרי אני יכול לגלות לכם את הסוד שלי ולספר לכם איך עשיתי את זה.

המרכיבים הדרושים הם תשוקה עזה למה שאתם עושים, אמונה בלתי מתפשרת בעצמכם, חריצות ויכולת להשתמש בכוח המחשבה שלכם ליצירת המציאות שאתם רוצים.

בדרך שעשיתי לא הייתי מודע לעובדה שכך אני פועל, רק מאוחר יותר הלכתי ~ לליאורה כהן ~ לטיפול שנמשך מספר חודשים שם הצלחתי דרך ליאורה להגדיר לעצמי את הדברים ולמנף אותם אפילו עוד.

העובדה המפתיעה שגיליתי היא שבכל אחד יש את כל המרכיבים האלו מראש רק מה? לא אצל כולם המרכיבים האלו נמצאים במצב פעיל. על מנת להציף אותם דרושה שטיפת מוח שתהפוך אתכם לפנאטים. למילים שטיפת מוח ופנאטיות יכולות להיות קונוטציות שליליות, ווינסטון צ'רצ'יל אמר פעם שפנאטי זה אחד שלא יכול לשנות את דעתו או את הנושא. אם תחשבו על זה כשהנושא הוא להגיע להצלחה שלכם פנאטיות הופכת לתכונה הכרחית.

צירפתי תמונה של ברכה שכתב לי החבר הכי טוב שלי ~ אברהם בן ישי ~ כמה חודשים אחרי שהתחלתי את הדרך שלי. מדהים אותי לקרוא את הברכה הזו היום. אברהם הוא מורה הדרך שלי.

חשוב להבין שבמחוזות ההצלחה אין תחרות, יש מקום מרווח למעטים ששם, לעומת זאת היכן שההצלחה אינה בנמצא צפוף מאוד, למעשה רוב האנשים בעולם מתבוססים שם בעצמם בדרך כלל עסוקים בביקורת וציניות. להגיע להצלחה זה לא מסע ארוך אלה החלטה בלתי מתפשרת בהבזק של שבריר שניה ואתם שם.

אז איך לעשות לעצמכם שטיפת מוח ולהפוך לפנאטים?

השלב הראשון הוא לבחור כל יום מי הם האנשים להם הנכם מאפשרים כניסה לסביבה הקרובה אליכם. בחרו בקפדנות רבה ואת כל השאר נפנפו כמה שיותר רחוק, זכרו שהנכם פנאטים. וכן זה אומר גם לפטר לקוחות מסויימים.

השלב השני הוא לצרוך באופן אובססיבי תכנים נכונים.

הנה כמה המלצות:

  • חשוב והתעשר - נפוליאון היל
  • אבא עשיר אבא עני - קיוסאקי
  • האלכימאי - פאולו קואלו
  • הנזיר שמכר את הפרארי שלו - שארמה
  • ספר הסודות - הדרך להצלחה - משל מאת רוברט ג פטרו ותרז א פינץ
    לחיות ולאהוב - ליאו בוסקאליה

אני אוהב באופן מיוחד את ספר הסודות - אם עדין לא קראת זה הזמן.

מעולם לא הפסקתי לקרוא את הספרים האלו. ברגע שאני מסיים סבב אני מייד מתחיל לקרוא אותם שוב מהתחלה ומגלה בכל סבב ספר שונה לחלוטין מהפעמים הקודמות, זכרו שאתם מתפתחים כל הזמן ובכל שלב רואים ומבינים דברים חדשים בהתאם למצב בו הנכם באותו רגע.

השלב השלישי הוא לצאת מאזור הנוחות שלכם,

אם אתם רוצים אינדיקציה מיידית ליכולת שלכם להצליח אז תעשו כמוני, אם אתם מעשנים הפסיקו מייד. בנוסף עברו לתפריט טבעוני שאינו כולל בשר חלב ביצים ודגים.

אם תצליחו לעמוד בזה חודש שלם ללא פשרות הדרך שלכם להצלחה מובטחת.

אם אתם שואלים מה הקשר בין דבר אחד לדבר שני? השאלה ששאלתם היא ביטוי להתנגדות שלכם לצאת מאזור הנוחות.

זה צריך להדליק לכם מנורה אדומה, יתכן וכל העניין הזה של הצלחה אינו מיועד לכם.

בעתיד יתכן וארחיב על נושא התזונה יותר מאחר ולנושא זה יש השפעה קריטית על היכולת שלכם להצליח. באותה מידה שעליכם לבחור בקפדנות את האנשים שבסביבה שלכם ואת התכנים שמזינים אתכם כך עליכם לבחור בקפידה את האוכל שמזין אתכם ואת האנרגיה שהוא נושא בתוכו.

הציניקנים ישאלו: אז איך זה שיש אנשים עשירים והם לא טבעונים?

שאלה זו בלבדה שומטת את הקרקע מתכת לרגליו של הרוצה בהצלחה וסוגרת כל אפשרות שיצליח אי פעם מכיוון שההגדרה שלו להצלחה היא הרבה כסף וזהו, בעוד שההגדרה האמיתית להצלחה הינה "חרות אולטימטיבית" אשר מגלמת בתוכה את הכל, גם את הכסף אבל לא רק. אדם עם כסף רב אשר שרוי בדיכאון ומחלה אינו אדם מצליח.

בתוך הפוסט הקצר הזה יש את כל הידע והמשאבים הדרושים להשיג הצלחה גדולה.

באהבה רבה

אשמח לקרוא את תגובתך למטה....